آقایان، چرا و چگونه جلیقه بپوشید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1416
نویسنده : elham

 

جلیقه از کت و شلوار قابل تفکیک و مستقل است و شما می توانید آن را به تنهایی نیز بپوشید. در اینجا پنج روش مطابق مد روز برای پوشیدن جلیقه به عنوان یک لباس مستقل را پیشنهاد می کنیم.

1- زیبایی یک جلیقه ساده مشکی را با جفت کردن آن با شلواری متناسب و هماهنگ و یک پیراهن سفید با دوخت عالی افزایش بدهید. یک کراوات ابریشمی زغال سنگی به آن اضافه کنید، تا با نفوذترین شخصیت و حضور را در اداره یا برسر میز شام رسمی داشته باشید.

جلیقه و شلوار از مارک DKNY دونا کارن. پیراهن از سالواتوره فراگامو؛ کراوات از جورجیو آرمانی.

 


2: برای پوشیدن جلیقه ای مناسب برای شرایطی غیررسمی، یک جلیقه پشمی تیره را بر روی یک تی شرت راه راه و به همراه شلوار جین مشکی بپوشید. جواهرات و تزئینات خود را به یک ساعت محدود کنید.


جلیقه از گرنت؛ تی شرت از اسپلندید میلز؛ شلوار از راگ و بون؛ چکمه ها از جان وروتوس؛ ساعت از دیوید یرمن.


3: شما می توانید با یک شلوار جین سنگشور شده، جلیقه ای با طرح زیگراگی و جناقی خاکستری رنگ بپوشید. با پوشیدن یک پیراهن با یقه ای بدون آهار، ظاهر آرام و خونسرد خود را تقویت کنید، و آستین های خود را به سمت بالا تا بزنید.

جلیقه، پیراهن و شلوار جین از جی کرو؛ کفش از ایو سن لوران؛ کمربند از فیلییپ لیم؛ ساعت از بولگاری.

 


4: جلیقه اندام شما را لاغر و باریک نشان می دهد، خصوصا اگر با یک پیراهن شطرنجی روشن پوشیده بشود. از کراوات صرفنظر کنید و شلوار دوخته مناسبی به رنگ مشکی و زغال سنگی انتخاب کنید.

جلیقه و شلوار از جان وروتوس. پیراهن از ا لکساندر مک کوئین.


5: ترکیب جلیقه و شلوار همیشه شیک و سرزنده و جوان پسند است؛ خصوصا با یک طرح و الگوی چهارخانه سفید و مشکی کلاسیک که با یک کراوات جسورانه با رنگ تند پوشیده بشود.
 

شلوار، جلیقه و کراوات از تام فورد. پیراهن از لورنزینی.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com